06-10-2016, 07:47 AM
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 06-23-2017, 07:48 AM uživatelem Ardaren.)
Ahoj,
jelikož už mě nebaví psát na každém eventu svoje pravidla (nejlépe třeba 3x), tak jsem se rozhodl je sepsat sem.
1 – Pravdu má vždycky organizátor eventu.
2 – Pokud nemá a už řekne konec diskuze, tak pravidlo číslo 1.
3 – Jede se na tahy (organizátor, hráči, organizátor, hráči)
4 – V jednom kole lze udělat jen jednu plnohodnotnou akci a nebo více zkrácených akcí.
5 – Emoty vždycky napsat veřejně (pro ostatní hráče) a do whispu pro organizátory pro přehled.
6 – Vždy když je více nepřátel jednoho druhu (bandita s lukem třeba) tak požádejte o jejich označení a piště na jaké znamení co děláte.
7 – Pokud útočíte, napište vždy kam útočíte.
8 – Pokud se bráníte, napište vždy jak se bráníte.
9 – Luk a lehké kuše střílí každé kolo. Zbylé kuše se nabíjí 1 kolo (střílí ob kolo). Lovci kteří mohou očarovávat (především vysocí elfové) očarovávají střelu 1 kolo. Pokud míříte na cíl, trvá to opět 1 kolo, větší jistota zasáhnutí.
10 – Kouzla. Instatní kouzla se kouzlí během kola, ale jsou drahá a relativně slabá. Normální kouzla se vypouští druhé kolo. Silná kouzla třetí kolo. AoE kouzla se vypouští třetí až čtvrté kolo, záleží jak velké a silné to chcete mít. Rituály jsou dle dohody s organizátorem, avšak klasicky je to tak že buďto stejně silné kouzlo, ale o polovinu stažený čas kouzla (pokud se kouzlí 3 kola, tak se vypouští druhé kolo a na další kouzlo máte bonusy) a nebo stejný čas, mnohem silnější. Záleží ovšem na tom kolik kouzelníků je v rituálu přítomno a jakou mají přípravu. Pokud z rituálu vypadne klidně jen jeden kouzelník, ruší se celé kouzlo.
11 – Paladin může světlo shromažďovat bez knížky dvě kola, kdy bude slabé, ale bude moci dávat pozor na okolí. A nebo tři kola s knihou kde výsledek bude silný, ale nebude moci dávat ani pozor okolo sebe.
12 – Šamani mohou v základu používat jen svoje základní schopnosti. Silnější kouzla a AoE i rituály jsou na vůli duchů které hraje organizátor eventu.
13 – Hůlky (wandky) jsou jednorázové magické nástroje nabitý slabým magickým nábojem (silný jako instanty) nějakého typu. Po použití se mohou tak leda vyhodit, nebo je musí mág opět nabít(nejde na eventu).
14 – Rozkazy a aury. Velitelé skupin (jen oni) mohou místo akce vydat rozkaz (klidně hromadný jako sražte štíty atd…). Pokud tento rozkaz bude uskutečněn tak postavy co ho vykonali mají bonus do toho kola na tu činnost co velitel rozkázal. Aury je přítomnost skutečně velkých postav. Malé aury mají oficiální velitele (mistr církve atd…). Velké aury mají vládci (Caer, Chaol, Baron). Jsou to pasivní bonusy.
15 – Rychlost postav. Jednou za kolo se postavy mohou pohnout pěšky až o 10 kroků pokud sprintují. Pokud se chtějí pohybovat chůzí(opatrná při zranění či táhnutí někoho a nebo tichá aby nebyli postavy prozrazeny) tak 5 kroků (roguny a hunteři 6 kroků). Pokud se postava plíží tak 3 kroky za kolo. Pokud jede na koni tak až 20 kroků a může u toho libovolně útočit/bránit se bez postihu na kroky. Pokud se chce postava bránit, může udělat polovinu kroků. Pokud chce postava útočit, může udělat třetinu kroků. Postava pokud chce kouzlit, tak musí u toho stát. Leda seslat instant kouzlo. U toho se může pohybovat poloviční rychlostí.
16 – Stává se že postava zakopne je sražena… Pokud má pláty, vstává celé kolo bez jakékoliv další akce. Pokud má mail, vstává kolo a může se bránit. Pokud leather a cloth, tak vstane a může se bránit či útočit.
17 – Postavy co dokáží léčit, dokáží i za jistou cenu odvrátit RPK pokud to uznám (třeba šíp v krku, ale ne rozseknutá hlava(dost záleží na dohodě atd...)), většinou se musí ten léčitel ihned začít snažit. Kněží, druidové a šamani dokáží zvednout postavu s tím že za to něco zaplatí (třeba měsíc bez svojí moci, podmínky určuji já). Paladin dokáže zvednout postavu s tím že se sám obětuje(paladin který se obětuje, nejde zachránit někým jiným). Postava co se vyhnula RPK je stále těžce zraněná a potřebuje ošetření. Také jí z 95% zůstane nějaké trvalé zranění (astma, zpomalená chůze atd... Záleží podle typu zranění, i to lze diskutovat). vstane a může se bránit či útočit.
18 – Na event můžete jen s jednou postavou. Nechci vidět že přijdete s mágem například, zakouzlíte velkou ultimátku. Poté vyčerpaní odlognete a lognete další čerství char. Ten char následně nepustím na event. Jedna postava na jeden event.
Jak jste asi mohli pochopit 5 bod je jeden z nejdůležitějších, emoty si totiž díky addonu následně krásně rozvrhnu a začnu postupně vyhodnocovat. Bonusové body u mě získáváte dvouma možnostma. Přípravou (míření atd...) a nebo delším emotem (místo útočím na kostlivce se rozepíšete kam útočíte, jak útočíte atd...).
Poslední rada na závěr: Odvážné akce schvaluji, hrdinské trestám. Nalítnout sám mezi kupu kostlivců není hrdinské jak si asi každý říká, ale sebevražedné. Odvážné je se natáhnout a i když se člověk sám odkryje, tak zkusit štítem nebo zbraní vykrýt úder na ležícího spolubojovníka. Nemusí to skončit nejlépe, ale spolupráce a celkově promyšlené akce a taktika u mě dostává ohromné bonusové body.
Nerad uděluji RPK, ale pokud si někdo hraje na přehaného hrdinu, tak i mě už nezbývá nic jiného (na Mythii jsem snad dal za celou dobu zatím jen jeden RPK myslím).
Po eventu si většinou máte šanci se mnou popovídat už v klidu. Proč nefungovalo toto či toto. Nebo otázky na fungování něčeho či stížnost. Rád odpovím a vysvětlím, radši než nějaké nedorozumění. Zároveň se osvětlí i třeba více věcí.
jelikož už mě nebaví psát na každém eventu svoje pravidla (nejlépe třeba 3x), tak jsem se rozhodl je sepsat sem.
1 – Pravdu má vždycky organizátor eventu.
2 – Pokud nemá a už řekne konec diskuze, tak pravidlo číslo 1.
3 – Jede se na tahy (organizátor, hráči, organizátor, hráči)
4 – V jednom kole lze udělat jen jednu plnohodnotnou akci a nebo více zkrácených akcí.
5 – Emoty vždycky napsat veřejně (pro ostatní hráče) a do whispu pro organizátory pro přehled.
6 – Vždy když je více nepřátel jednoho druhu (bandita s lukem třeba) tak požádejte o jejich označení a piště na jaké znamení co děláte.
7 – Pokud útočíte, napište vždy kam útočíte.
8 – Pokud se bráníte, napište vždy jak se bráníte.
9 – Luk a lehké kuše střílí každé kolo. Zbylé kuše se nabíjí 1 kolo (střílí ob kolo). Lovci kteří mohou očarovávat (především vysocí elfové) očarovávají střelu 1 kolo. Pokud míříte na cíl, trvá to opět 1 kolo, větší jistota zasáhnutí.
10 – Kouzla. Instatní kouzla se kouzlí během kola, ale jsou drahá a relativně slabá. Normální kouzla se vypouští druhé kolo. Silná kouzla třetí kolo. AoE kouzla se vypouští třetí až čtvrté kolo, záleží jak velké a silné to chcete mít. Rituály jsou dle dohody s organizátorem, avšak klasicky je to tak že buďto stejně silné kouzlo, ale o polovinu stažený čas kouzla (pokud se kouzlí 3 kola, tak se vypouští druhé kolo a na další kouzlo máte bonusy) a nebo stejný čas, mnohem silnější. Záleží ovšem na tom kolik kouzelníků je v rituálu přítomno a jakou mají přípravu. Pokud z rituálu vypadne klidně jen jeden kouzelník, ruší se celé kouzlo.
11 – Paladin může světlo shromažďovat bez knížky dvě kola, kdy bude slabé, ale bude moci dávat pozor na okolí. A nebo tři kola s knihou kde výsledek bude silný, ale nebude moci dávat ani pozor okolo sebe.
12 – Šamani mohou v základu používat jen svoje základní schopnosti. Silnější kouzla a AoE i rituály jsou na vůli duchů které hraje organizátor eventu.
13 – Hůlky (wandky) jsou jednorázové magické nástroje nabitý slabým magickým nábojem (silný jako instanty) nějakého typu. Po použití se mohou tak leda vyhodit, nebo je musí mág opět nabít(nejde na eventu).
14 – Rozkazy a aury. Velitelé skupin (jen oni) mohou místo akce vydat rozkaz (klidně hromadný jako sražte štíty atd…). Pokud tento rozkaz bude uskutečněn tak postavy co ho vykonali mají bonus do toho kola na tu činnost co velitel rozkázal. Aury je přítomnost skutečně velkých postav. Malé aury mají oficiální velitele (mistr církve atd…). Velké aury mají vládci (Caer, Chaol, Baron). Jsou to pasivní bonusy.
15 – Rychlost postav. Jednou za kolo se postavy mohou pohnout pěšky až o 10 kroků pokud sprintují. Pokud se chtějí pohybovat chůzí(opatrná při zranění či táhnutí někoho a nebo tichá aby nebyli postavy prozrazeny) tak 5 kroků (roguny a hunteři 6 kroků). Pokud se postava plíží tak 3 kroky za kolo. Pokud jede na koni tak až 20 kroků a může u toho libovolně útočit/bránit se bez postihu na kroky. Pokud se chce postava bránit, může udělat polovinu kroků. Pokud chce postava útočit, může udělat třetinu kroků. Postava pokud chce kouzlit, tak musí u toho stát. Leda seslat instant kouzlo. U toho se může pohybovat poloviční rychlostí.
16 – Stává se že postava zakopne je sražena… Pokud má pláty, vstává celé kolo bez jakékoliv další akce. Pokud má mail, vstává kolo a může se bránit. Pokud leather a cloth, tak vstane a může se bránit či útočit.
17 – Postavy co dokáží léčit, dokáží i za jistou cenu odvrátit RPK pokud to uznám (třeba šíp v krku, ale ne rozseknutá hlava(dost záleží na dohodě atd...)), většinou se musí ten léčitel ihned začít snažit. Kněží, druidové a šamani dokáží zvednout postavu s tím že za to něco zaplatí (třeba měsíc bez svojí moci, podmínky určuji já). Paladin dokáže zvednout postavu s tím že se sám obětuje(paladin který se obětuje, nejde zachránit někým jiným). Postava co se vyhnula RPK je stále těžce zraněná a potřebuje ošetření. Také jí z 95% zůstane nějaké trvalé zranění (astma, zpomalená chůze atd... Záleží podle typu zranění, i to lze diskutovat). vstane a může se bránit či útočit.
18 – Na event můžete jen s jednou postavou. Nechci vidět že přijdete s mágem například, zakouzlíte velkou ultimátku. Poté vyčerpaní odlognete a lognete další čerství char. Ten char následně nepustím na event. Jedna postava na jeden event.
Jak jste asi mohli pochopit 5 bod je jeden z nejdůležitějších, emoty si totiž díky addonu následně krásně rozvrhnu a začnu postupně vyhodnocovat. Bonusové body u mě získáváte dvouma možnostma. Přípravou (míření atd...) a nebo delším emotem (místo útočím na kostlivce se rozepíšete kam útočíte, jak útočíte atd...).
Poslední rada na závěr: Odvážné akce schvaluji, hrdinské trestám. Nalítnout sám mezi kupu kostlivců není hrdinské jak si asi každý říká, ale sebevražedné. Odvážné je se natáhnout a i když se člověk sám odkryje, tak zkusit štítem nebo zbraní vykrýt úder na ležícího spolubojovníka. Nemusí to skončit nejlépe, ale spolupráce a celkově promyšlené akce a taktika u mě dostává ohromné bonusové body.
Nerad uděluji RPK, ale pokud si někdo hraje na přehaného hrdinu, tak i mě už nezbývá nic jiného (na Mythii jsem snad dal za celou dobu zatím jen jeden RPK myslím).
Po eventu si většinou máte šanci se mnou popovídat už v klidu. Proč nefungovalo toto či toto. Nebo otázky na fungování něčeho či stížnost. Rád odpovím a vysvětlím, radši než nějaké nedorozumění. Zároveň se osvětlí i třeba více věcí.
#UNBANVARDEK
My známe svá práva!
Lidi kdo je doopravdy znají, většinou držej hubu!
Pokud mi něco chcete napsat na skypu, pište rovnou a nečekejte až vás oslovím.
My známe svá práva!
Lidi kdo je doopravdy znají, většinou držej hubu!
Pokud mi něco chcete napsat na skypu, pište rovnou a nečekejte až vás oslovím.